poniedziałek, 17 grudnia 2012

Strój szkolny

-->
Uważam, że strój do szkoły powinien być przede wszystkim wygodny. Spędzamy w szkole całą masę czasu, więc po co się męczyć. Najbardziej nie lubię tego przebierania na wf, bo nie jestem fanką gier typu siatkówka(z wzajemnością) i nie cierpię potem śpieszyć się z naciąganiem spodni itp., aby nie spóźnić się na następną lekcję. O mojej fryzurze nie będę już nawet wspominać. Oprócz tego czasem szkoda mi jeździć najnowszymi spodniami czy spódnicą po wszystkich parapetach i podłogach, a to właśnie tam najczęściej spędzam przerwy. Kończy się to powyciąganymi nitkami i oczkami w rajstopach. Jak widać mija się to z celem. Wiadomo, że w liceum zaczynamy ubierać się już trochę poważniej, zaczyna kształtować się nasz styl. Szczerze mówiąc nie przepadam za wielką rewią mody w szkole. Wysokie buty i mini szorty nie wydają mi się odpowiednie. W każdej szkole znajdzie się dodatkowo jakaś nauczycielka, która potrafi gorzej nas potraktować właśnie za strój. Oczywiście strój nas wyraża i każdy chce wyglądać jak najlepiej w miejscu, gdzie jest tak duża grupa naszych rówieśników. Chociaż często jest to niesprawiedliwe na pierwsze wrażenie w dużej mierze składa się też ubiór. Dodatkowo w praktyce nie jest to strój szkolny, a całodzienny, bo po szkole spotykamy się jeszcze ze znajomymi, chodzimy po mieście itp. Obecnie nie ma już podziału na strój „do szkoły” i „po szkole”. Nigdy nie spotkałam się z przebierankami po ostatniej lekcji. Byłaby to już lekka przesada. Na zakończenie: strój może nas wyróżniać, ale należy zachować umiar.

Jak dla mnie prostą i wygodną opcją jest zwykła koszulka bądź nawet bluza(np. z nadrukiem(?), bo przecież nie będziemy ich swobodnie nosić wiecznie), modne wąskie spodnie i obuwie według uznania-baleriny, trampki. Wygodnie i w czasie zimy dość ciepło.  
Przyznam szczerze, że te produkty z Sugarpills bardzo mi się podobają. Nie są przesade jak spora część pozostałych rzeczy, a ironiczne nadruki mi odpowiadają(przyznaję, że lubię Barbie).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz